تفاوت سیستم صوتی سری X و سری V سونی در چیست

تفاوت سیستم صوتی سری X و سری V سونی در چیست

خانه را با شیک های سونی بلرزانید!

موسیقی چنان عشق جهانی است که داشتن بلندگو و یک سیستم موسیقی خوب در خانه به اندازۀ یک تلویزیون نیاز اساسی است. با استفاده از سیستم صوتی می توانید اتاق خود را به یک اتاق رقص ویژه تبدیل کنید و احساس یک کلوپ شبانه در سطح جهانی را با دوستان خود در خانه تجربه کنید. سیستم های صوتی در برندهای معتبری در بازار موجود است و مثل همیشه sony بهترین است. شیک های سونی بطور کلی به دو دسته تقسیم می شوند؛ شیک های سری X و شیک های سری V .

بابیرُز در این مطلب به بررسی شیک های سونی و تفاوت سری ایکس و وی می پردازد و بهترین های هر سری را به شما معرفی می کند.

مقایسه سری V و سری X

ویژگی سری X سری V
طراحی ظاهری سیستم صوتی سری ایکس سونی
چند تکه، غیرقابل حمل
سیستم صوتی سری وی سونی
یک تکه، قابل حمل
DSEE دارد دارد
اتصال بلوتوث دارد دارد
اتصال Wi-Fi    
اتصال NFC دارد دارد
ورودی HDMI دارد دارد
ورودی USB دارد دارد
پورت های ورودی    
نمایشگر LED     
جلوه های DJ دارد دارد
رقص نور دارد دارد
قابلیت کارائوکه دارد دارد
حالت فوتبال - دارد
تکنولوژی دالبی دارد دارد
قابلیت نمایش متن دارد -
پخش کننده DVD   دارد

بهترین شیک های سری X

شیک های سری ایکس سونی با توان خروجی بسیار زیاد، صدای بلند و جسورانه ای ارائه می دهد. سیستم صوتی سری X سونی دارای چندین گزینۀ پخش از جمله بلوتوث و NFC است بنابراین می تواند موسیقی را از هر منبعی بدست بیاورد. با DJ و نورافکنی های گنجانده شده با جلوه های ویژه همیشه آمادۀ مهمانی هستید. تمام شیک های سری ایکس دارای قابلیت کارائوکه و رقص نور فوق العاده هستند که رنگ و روی ویژه ای به مهمانی ها و مراسم های شما می دهد.

در زیر لیست بهترین گزینه های سیستم صوتی سری X سونی برای خرید آنلاین از بابیرُز را آورده ایم که با کلیک روی آیکون مربوطه به صفحۀ آن محصول منتقل می شوید.

1- شیک 1200 وات سونی مدل X10D دارای دستگاه پخش DVD و تیونر FM است بنابراین می توانید چندین منبع برای پخش موسیقی داشته باشید. کیفیت صدا را با اکولایزر می توانید تنظیم کنید و تجربۀ گوش دادن خود را بهبود دهید. این سیستم همچنین دارای ورودی USB و اتصال بلوتوث، قابلیت کارائوکه، رقص نور، جلوه های DJ، ورودی گیتار و.. است. 

قیمت خرید و مشخصات کامل فنی سیستم صوتی X10 سونی

2- شیک بلوتوث دار 1800 وات سونی مدل X30D یکی دیگر از شیک های محبوب بازار است. یکی از نکات قابل توجه در مورد اتصال بلوتوث این است که می توانید آن را به همۀ دستگاه هایی که بلوتوث دارند متصل کنید؛ و این انواع مختلف دستگاه ها را شامل می شود و شما می توانید از منابع زیادی ورودی بگیرید. این سیستم دارای دستگاه پخش CD و تیونر دیجیتال FM است و شما همچنین می توانید دستگاه های USB سازگار را از درگاه USB متصل کنید. توان 1800 وات صدا از بلندگوهای دو طرفۀ شیک X30 یکی از بهترین صداها را برای شما خلق می کند که می توانید با آن کنسرت موردعلاقه تان را اجرا کنید. از ویژگی های دیگر این شیک میتوان به جلوه های DJ ، رقص نور عالی، کارائوکه و قابلیت نمایش متن اشاره کرد.

قیمت خرید و مشخصات کامل فنی سیستم صوتی X30 سونی

3- شیک 2400 وات قدرتمند X70D سونی یکی از تاپ ترین و قدرتمندترین شیک های سونی است. این سیستم دارای قابلیت های جذابی مانند صدای دالبی، کارائوکه، پشتیبانی از تمام فرمت های صوتی تصویری، جلوه های DJ و رقص نور فوق العاده زیبا و خیره کننده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر بر روی آیکون زیر کلیک کنید.

قیمت خرید و مشخصات کامل فنی سیستم صوتی X70 سونی

بهترین شیک های سری V سونی

سری V نیز دارای قابلیت های منحصربفردی هستند و تقریبا از تمامی ورودی ها پشتیبانی می کنند. قابلیت کارائوکه، رقص نور و نورپردازی عالی، حمل آسان و همچنین حساس به حرکات دست (کنترل شیک فقط با حرکت دست بر روی آن) و قابلیت های بی شمار دیگر که همگی در شیک های سری V سونی گنجانده شده است. در سری V می توانید آهنگ های مورد علاقه خود را با جلوه های صوتی DJ به راحتی بهبود ببخشید و از آن لذت ببرید. از ویژگی های جذاب سری V قابلیت رقص نور است؛ این چراغ های مهمانی با روشنایی قابل تنظیم به شما امکان می دهد جلوه های نور را با ضرب و شتم موسیقی هماهنگ کنید.

در زیر پیشنهادهای بابیرُز برای خرید سری V شیک سونی را لیست کرده ایم:

1- شیک 2400 وات سونی مدل V90DW تاپ ترین شیک سری V سونی است که تمام قابلیت ها و امکاناتی که باید یک شیک داشته باشد را دارد. صدای هیجان انگیز، نورپردازی جذاب و حرفه ای مطابق با ریتم آهنگ، قابلیت کارائوکه، مجهز به جلوه های DJ و پنل لمسی از ویژگی های این سیستم صوتی است.

قیمت سیستم صوتی 2400 سونی V90 در بانه

2- سیستم صوتی قابل حمل V82D از بهترین گزینه های خرید است. این سیستم صوتی جمع و جور با ویژگی های برجسته از جمله قابلیت کارائوکه و جلوه های DJ هر مهمانی را به یک اتفاق خوب در زندگی تان تبدیل می کند. این سیستم صوتی یک واحد بلند است و مانند سری ایکس نیست که فضای زیادی را اشغال کند و به آسانی قابل حمل است. اتصال بلوتوث و USB از ویژگی های دیگر این شیک است.

قیمت خرید سیستم صوتی V82 سونی در بانه

3- شیک V7 با طراحی کم حجم و قدرت 1440 وات تکان دهنده نیز از شیک های سری وی سونی است. سونی از فناوری Clear Audio+™ برای بهینه سازی تنظیمات صدا استفاده می کند؛ همچنین دارای حالت فوتبال است که جو ورزشگاه فوتبال را برایتان فراهم می کند. سیستم صوتی V7 صدای خاص و مناسبی را ارائه می دهد خواه در یک شب سرد به تماشای فیلم نشسته باشید خواه مهمانی را میزبانی کنید شیک V7 سونی در هر صورت بهترین عملکرد را ارائه می دهد.

قیمت شیک سونی V7 در بانه
 

جمع بندی و نتیجه گیری بابیرُز

شرکت سونی تولید کنندۀ پیشرو محصولات صوتی تصویری، بازی، ارتباطات و بطور کلی محصولات فناوری اطلاعات هم برای بازار مصرف کننده و هم مصارف حرفه ای است. سونی با داشتن موسیقی، تصاویر، سرگرمی های رایانه ای منحصربفردترین شرکت الکترونیک و سرگرمی در جهان است و در تولید شیک نیز سنگ تمام گذاشته است.

در نهایت می توان گفت کیفیت صدا در شیک های سری V و سری X سونی با هم برابر است و تفاوت های بارز آنها به تفاوت های ظاهری و قدرت نورپردازی و امکانات جانبی برمی گردد که برای اطلاع از جزئیات هر مدل می توانید وارد صفحه ی مربوط به مدل مورد نظر شوید.

3 دیدگاه

  • کیارش
    کیارش

    به نظر شما اینکه MHC-V90 قابلیت صدای۳۶۰درجه رو نسبت به مدل های پایین تر نداره مشکل حساب نمی شه؟من خودم V82 گرفتم چون هم حملش راحتره،هم ال ای دی هاش بیشتره و هم زیبایی بیشتری داره و سابش بزرگ تر و... تعجب می کنم که با این همه قابلیت ازV90 ارزون تره

  • بابیروس
    بابیروس

    بله حرف شما کاملا درسته، امکانات V82 بیشتر و جالبتر هستند اما قدرت صدای V90 تقریبا 3 برابر V82 است و دلیل گرونتر بودنش این است

  • علی صاحبقران
    علی صاحبقران

    سلام و عرض ادب. خسته نباشید ببخشید کنترل های اینا هم یکی هست!؟ مثلا کنترل V73D با V83D یکی هست؟ صفحه لمسی رو نمیگما فقط کنترلش رو میگم اگه میشه راهنمایی کنید ❤

ثبت دیدگاه شما