یخچال ساید بای ساید J247 الجی زیر ذره بین بابیرُز

یخچال ساید بای ساید J247 الجی زیر ذره بین بابیرُز

معرفی کلی J247

یخچال فریزر Door-in-door ساید بای ساید الجی J247SLUV که در بازار بیشتر با نام مختصر j247 شناخته می شود از پرفروش ترین یخچال های ساید بای ساید است. این یخچال تقریبا از تمامی تکنولوژی های جدید دنیای یخچال بهره مند است و چیزی کم ندارد. موتور اینورتر، فیلتر هایژن فرش، گردش هوای چند طرفه، یخ ریز و آب ریز و قابلیت های بسیار دیگر. برای مشاهده و خرید این یخچال می توانید بر روی آیکن زیر کلیک کنید و از مشاورۀ رایگان خرید یخچال نیز بهره مند شوید.

قیمت خرید و مشخصات کامل یخچال J247 الجی

مشخصات دقیق J247 الجی

عنوان ویژگی مقدار
مدل GC-J247SLUV
ظرفیت 601 لیتر
طول یخچال 912 میلی متر
عرض یخچال 738 میلی متر
ارتفاع یخچال 1790 میلی متر
گرید مصرف انرژی +A
Door-in-door بله
کمپرسور اینورتر خطی بله
جریان هوای چندگانه بله
اسمارت بله
اتصال به آب شهری بله
صفحه نمایش LED لمسی بله
تعداد کشوهای قسمت یخچال 2
تعداد کشوهای قسمت فریزر 2

طرفیت بالای J247

ظرفیت بزرگ 601 لیتری یخچال 247 الجی که تقریبا معادل 30 فوت است دسترسی به همۀ اقلام داخل یخچال را آسان کرده است. با داشتن این فضای بزرگ می توانید از ذخیره سازی دقیق تر و سازماندهی بهتر بهره مند شوید.

ظرفیت یخچال j247 الجی چند فوت است

دسترسی سریع با J247 Door-in-door

تکنولوژی دور-این-دور یا درب روی درب دسترسی به اقلام پراستفاده را راحت تر کرده است. به این صورت که با قرارگیری این درب اضافی بر روی درب اصلی شما می توانید موادی که بیشتر استفاده می کنید (مثلا بطری آب) را در این قسمت بگذارید؛ به این ترتیب درب اصلی یخچال دفعات کمتری باز می شود و گاز یخچال هدر نمی رود.
این درب دو جداره دارای طراحی منحصربفردی است و با لمس تنها یک دکمه باز می شود. دسترسی سریع و آسان به غذاهایی که بیشترین استفاده را دارند بدون نیاز به جستجو در قفسه ها و طبقات یخچال در کوتاهترین زمان با تکنولوژی door-in-door امکان پذیر شده است.

قیمت خرید و مشخصات دقیق یخچال ساید j247 الجی

صرفه جویی بالا با کمپرسور اینورتر

کمپرسور اینورتر خطی در یخچال 30 فوت J247 الجی موجب صرفه جویی زیادی در مصرف انرژی شده است. این کمپرسور با گارانتی 10 ساله منحصر به شرکت الجی است که در آن به جای یک درایو معمولی از یک درایو پیستونی خطی استفاده شده است و این موجب می شود اصطکاک داخلی کمتر شود و در نتیجه مصرف انرژی تا 32% کاهش یابد.

کمپرسور یخچال ساید بای ساید J247 الجی

تفاوت کمپرسور اینورتر خطی و کمپرسور معمولی در چیست

عملکرد بی صدا

کارایی یخچال247 الجی بسبب نویز پایین عالی است. کمپرسور اینورتر خطی این یخچال با سطح صدای 39 دسی بل کار میکند و سر و صداهای غیر ضروری را برای داشتن عملکردی نرم از بین می برد طوریکه شما به سختی متوجه صدای یخچال می شوید. صدای این یخچال تقریبا 2 برابر صدای افتادن یک برگ درخت است!

خرید اینترنتی یخچال J247SLUV از بانه با گارانتی

سیستم یخ باریک SpacePlus™ Ice

طراحی سیستم یخ ساز یخچال j247  به گونه ای است که هیچ فضایی از مقدار گنجایش فریزر را هدر نمی دهد و شما حداکثر فضای ذخیره سازی را برای مواد غذایی منجمد در اختیار خواهید داشت.

سیستم یخ ساز یخچال j247 الجی

قیمت خرید و مشخصات کامل یخچال J247 الجی

جریان هوای چندگانه در j247

سیستم Multi Air Flow هوای خنک را به طور مساوی در تمام یخچال پخش می کند و دمای آن را بطور یکنواخت حفظ می کند. Faster Cooling یا خنک کنندۀ سریع تر در این سیستم به این معنی است که دمای هوا در یخچال به سرعت کاهش می یابد، بویژه پس از باز شدن درب.

گردش هوای چندگانه در یخچال ساید بای ساید j247 الجی

هوشمندی J247SLUV

Smart Diagnosis الجی، یک روش سریع و آسان برای رفع مشکلات یخچال 247 است. به این ترتیب که با دفتر خدمات الجی تماس می گیرید و گوشی را مانند تصویر زیر در نزیکی یخچال قرار می دهید. یخچال ظرف چند ثانیه با مرکز ارتباط برقرار می کند و یک راه حل فوری را در اختیار شما قرار می دهد.

قیممت خرید یخچال ساید j247 الجی در بانه

جمع بندی و توصیه های بابیرُز

یخچال J247 بدون شک پر فروشترین یخچال بین یخچالهای ال جی و حتی همه ی برندهاست. این یخچال 30 فوت ال جی از لحاظ مصرف انرژی و قدرت و ماندگاری موتور بی نظیر است، ظرفیت بالای 600 لیتری آن نیاز هر خانواده ای را بر آورده می کند. طراحی و دیزاین یخچال J247 هم شیک و کم نظیر است. دلایل زیادی برای خرید این یخچال وجود دارد و قیمت یخچال 247 هم نسبتا مناسب است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در خصوص خرید یخچال ساید با بابیرُز تماس بگیرید.


کانال تلگرامی فروشگاه بابیروس

0 دیدگاه

ثبت دیدگاه شما