یخچال ساید بای ساید الجی J337 زیر ذره بین

یخچال ساید بای ساید الجی J337 زیر ذره بین

معرفی کلی

یخچال فریزر دور این دور ساید بای ساید GR-J337CSBL که معمولا آن را با نام J337 می شناسیم با ظرفیت 874 لیتر در ردیف یخچال های ظرفیت بالای الجی قرار می گیرد. ظرفیت قسمت فریزر آن 313 لیتر و مابقی به قسمت یخچال اختصاص دارد. این یخچال بر روی دربش دارای یخ ریز و آب ریز می باشد و قابلیت اتصال به آب شهری را نیز دارد. امکانات و ویژگی های هوشمند زیادی در این یخچال بکار گرفته و به همین دلیل یکی از پرفروش ترین یخچال هاست و به همین دلیل بر آن شدیم تا در این مطلب شما را با این شاهکار الجی بیشتر آشنا کنیم.

قیمت خرید و مشخصات دقیق یخچال ساید J337 الجی

ظرفیت بالا

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم یخچال J337 دارای ظرفیت 874 لیتر است که تقریبا معادل 34 فوت می باشد. فضای بالای سازماندهی و ذخیره سازی به قدری زیاد است که گمان نمی کنیم شما هیچوقت با کمی فضا مواجه شوید.

قیمت خرید و مشخصات فنی دقیق یخچال J337

j337 یک انتخاب متفاوت

سیستم یخ باریک SpacePlus™ با حداکثر ظرفیت 36 لیتر، محفظه بسیار سودمند Utility که کشویی است با فضای مطلوب برای نگهداری اقلامی مانند گوشت و پنیر ، ساختار دندانه دار Bottles Rack که چهار بطری را در فضای خالی بین قفسه ها برایتان نگه می دارد.

ویژگی های یخچال GR-J337CSBL الجی

فناوری Moist Balance Crisper™

به لطف این فناوری نگرانیِ بخار و رطوبت داخل یخچال دیگر به تاریخ پیوست. رطوبت اضافی مواد غذایی به جای اینکه بر روی سطح خارجی انباشته و موجب گندیدن شود؛ تبخیر می شود و بر روی شبکه قرار می گیرد.

قیمت یخچال ساید j337 در بانه

فیلتر هایژن فرش

یخچال j337 از فیلتر هایژن فرش ( Hygiene FRESH+™ ) بهره مند است. هایژن فرش از یک فیلتر 5 مرحله ای برای از بین بردن ذرات معلق در هوای یخچال، بوی های نامطبوع، قارچ ها و باکتری ها .. استفاده می کند. فیلتر هوشمند هایژن فرش نه تنها قادر است 99.99% باکتری ها را حذف کند بلکه می تواند بوی بد یخچال را نیز کاهش دهد علاوه بر این مواد غذایی را برای دورۀ طولانی تری سالم و تمیز نگه می دارد.

فیلتر هایژن فرش الجی

کمپرسور اینورتر خطی J337

کمپرسور یخچال J337 از نوع اینورتر خطی است و به همین دلیل در مصرف انرژی تا حد زیادی صرفه جویی می شود. در کمپرسور اینورتر خطی منحصربفرد الجی به جای یک درایو جزا از یک درایو پیستونی خطی استفاده شده است که این موجب کاهش میزان اصطکاک داخلی می شود و نتیجتا تا 32% در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. این کمپرسورها از سوی الجی تا 10 سال گارانتی شده اند.

کمپرسور اینورتر یخچال J337

ظرفیت و اندازۀ J337

عنوان ویژگی مقدار
طول یخچال 912 میلی متر
عرض یخچال 898 میلی متر
ارتفاع یخچال 1785 میلی متر
ظرفیت ناخالص کل 874 لیتر
ظرفیت ناخالص فریزر 313 لیتر
ظرفیت ناخالص یخچال 561 لیتر
ظرفیت خالص کل 821 لیتر
ظرفیت خالص فریزر 283 لیتر
ظرفیت خالص یخچال 518 لیتر

 

قیمت خرید و مشخصات دقیق یخچال ساید J337 الجی

ویزگی های کلی یخچال J337

عنوان ویژگی مقدار
صفحه نمایش LED لمسی
سنسورهای دیجیتال دارد (7 عدد)
انجماد سریع (Fast Freezing) دارد
قفل کودک دارد
آلارم درب دارد
سیستم خنک کننده No Frost
میزان صدا فقط 40 دسی بل
نوع کمپرسور اینورتر خطی
درب روی درب (Door in door)  هست
فیلتر هایژن فرش دارد

جزئیات قسمت یخچال J337

عنوان ویژگی مقدار
لامپ دارد (LED)
جریان هوای چندجهته دارد
تعداد قفسه ها 4 عدد
سبدهای درب 5 عدد
محفظه مخصوص سبزیجات دارد
جعبه تخم مرغ دارد

جزئیات قسمت فریزر J337

عنوان ویژگی مقدار
لامپ دارد (LED)
جریان هوای جند جهته دارد
یخ ساز اتوماتیک دارد
تعداد کشوها 2 عدد

 

کانال تلگرامی فروشگاه بابیروس

جمع بندی و توصیه های خرید J337

معرفی کلی یخچال 34 فوت ال جی مدل J337 به پایان رسید. نکته ای که در انتها حائز اهمیت است این است که آیا یخچال 337 ارزش خرید دارد؟ جایگزین آن چه مدل های می توانند باشند؟ بدون شک یخچال سه درب 337 یکی از پر طرفدارترین یخچال های موجود در بازار است. قیمت آن هم نسبت به مدل های هم سطح خود در  برندهای دیگر نسبتا مناسب است. نزدیک ترین مدل به این یخچال، مدل 327 است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در خصوص خریدیخچال با بابیرُز تماس بگیرید.

0 دیدگاه

ثبت دیدگاه شما