گری، بهترین و با کیفیت ترین برند کولر گازی

 گری، بهترین و با کیفیت ترین برند کولر گازی

گری چیست؟ ساخت کجاست؟

کولرگازی در صنعت تهویه هوا جایگاه ویژه‌ای دارد. امروزه یکی از ملزومات هر خانه و اداره ای بشمار می آید تا آرامش را برای اعضا خانواده و محیط کاری فراهم آورد. در بازار رو به رشد امروز خرید آگاهانه نیازمند تحقیق و بررسی قبل از خرید است. گری، سامسونگ، جنرال، اجنرال، ال‌جی و هزاران برند دیگر که هنگام خرید این سوال را برای شما ایجاد می کنند که بهترین مارک کولرگازی کدام است؟ ساخت کجاست و... که در ادامه این مطلب بهترین را در صنعت کولرگازی به شما معرفی خواهیم کرد.

گری چیست

معرفی شرکت گری

Gree لوازم الکتریکی شرکت ژوها است که یک شرکت بین‌المللی تولیدکننده و فروشنده لوازم خانگی (بویژه کولرگازی) متعلق به آمریکا و مستقر در چین است؛ چراکه بازار کولرگازی آن بزرگ‌ترین کسب و کار در سرزمین اصلی چین است که سهم بازار آن 37 درصد است. این شرکت در سال 1989 از طریق ادغام سه شرکت جداگانه تشکیل شد و در نوامبر سال 1996 به بازار آمد. این شرکت در شهر ژوها(Zhuhai)ی چین مستقر است و محصولات خود را در سراسر جهان عرضه می کند. تا کنون سه برند، یعنی GREE، TOSOT و KINGHOME را با طیف وسیعی از محصولات که شامل کولرگازی، آب گرم‌کن، تلفن‌های هوشمند، هواساز، کولر آسانسور، لوازم خانگی، یخچال و فریزر و.. را توسعه داده است. در سال 2015، Gree رتبه شماره 385 در Forbes جهانی 2000 و رتبه شماره 1 در صنعت لوازم خانگی را از آن خود کرده است. 

Gree  تنها شرکتی است که چنین تمرکز ویژه ای بر صنعت واحد کولر گازی دارد، زیرا این بخش 81 درصد از درآمد کل این شرکت را تشکیل می دهد. برآورد شده است که دو کولر از هر پنج واحد کولرگازی در چین توسط Gree فروخته می شوند.  

تمرکز بر تحقیق و توسعه

این شرکت به شدت بر تحقیق و توسعه متمرکز است و هر ساله محصولات خود را ارتقاء می‌دهد. شرکت گری همچنین دارای یک سیستم مدیریت برای نظارت بر عملکرد محصولات خود پس از فروش است که این کار شرکت را قادر می سازد مشکلات را تشخیص و خدمات بهتری به مشتری ارائه دهد. Gree متعهد است که کاربران جهانی را با محصولات با تکنولوژی بالا و با کیفیت بالا تامین کند. امروزه Gree دارای 9 پایگاه تولیدی در سراسر جهان است، 7 کارگاه در چین، 2 عدد در برزیل و پاکستان، 5 مرکز تحقیقاتی بین المللی و 530 آزمایشگاهی است که دارای بیش از 70،000 کارمند است.

در طول سال های 1994 تا 1996، GREE شروع به تمرکز بر بهبود کیفیت محصولات با راه‌اندازی خط‌مشی‌های "ساخت محصولات برتر، ساختن نام تجاری مشهور، توسعه کسب و کار به عنوان کیفیت برتر در سطح جهانی"؛ با اجرای "استراتژی ساخت محصولات برتر " و با استقرار و بهبود تدریجی سیستم مدیریت کیفیت، انتشار "12 دستورالعمل توسط رئیس جمهور " و ارتقاء "پروژه تخریب صفر" همه شاهد استحکام GREE در افزایش کیفیت محصول هستند. از آن به بعد، کیفیت تولید GREE در محصولات R & D، تولید و حمل و نقل؛ برای همه شناخته شده است.

قیمت و کیفیت کولرگازی گری

  • رعایت صرفه جویی در انرژی

  • سازگاری بیشتر با محیط زیست و ارزش های انسانی

  • مجهز به اینورتر

  • صدای کم در حد سایلنت و بدون لرزش

  • قدرت پرتاب فوق العاده

  • 5سال گارانتی

قیمت کولرگازی گری

قیمت کولرگازی گری نسبت به رقبای آن بالا نیست و البته با توجه به کیفیت و قابلیت‌های بالای گری قیمت آن بسیار مقرون به‌صرفه است. قیمت کولرهای گری با توجه به تنوع مدل های آن (آی-متیک، آ-متیک، کیو-متیک، سی-متیک، یو-متیک، دی-متیک، جی-متیک در رده‌ی دیواری، پنجره‌ای و ایستاده) متفاوت است. برای مثال قیمت کولرگازی 24 هزار جیماتیک با 24 هزار اسماتیک فرق می کند.

مصرف انرژی کولرگازی گری

خبر خوب برای خریداران اینست که تقریبا تمامی محصولات جدید این شرکت از گرید انرژی ++A و +++A برخوردارند که این در دراز مدت به نفع خریداران است.

سیستم وای فای داخلی گری

کولرگازی‌های سری لیوو دارای WiFi داخلی هستند و به کمک آن می‌توانید در هر نقطه جهان که هستید کولرتان را کنترل کنید. وقتی که برای یک سفر  به شهر دیگر و یا کشور دیگری سفر کرده‌اید می‌توانید بر عملکرد دستگاه‌تان کنترل داشته باشید. همچنین می‌توانید به کمک سیستم هوشمند آن هر گونه ایراد فنی آن را از طریق موبایل به اطلاع برسایند.

کولرگازی گری

تنوع کمپرسورهای گری

این درست نیست که بی‌هوا به بازار بروید و نسبت به خرید کولرگازی اقدام کنید! حتی اگر گری باشد. خرید کولرگازی نیازمند بررسی است! هر کولری را نمی‌توان در هر منطقه‌ای استفاده کرد! باتوجه به تفاوت های آب و هوایی شرکت گری اقدام به ساخت کمپرسورهای متناسب با اقلیم های آب و هوایی متفاوت کرده است.

کمپرسور T1 : مناسب برای محیط های با آب و هوای معتدل

کمپرسور T2 : ساخته شده برای آب و هوای خنک و سردسیر

کمپرسور T3 : قابلیت کار در شرایط گرمسیری حاره‌ای

پس لازم است شما خریدار گرامی قبل از خرید این نکته را در نظر بگیرید و به اصطلاحات T1 ، T2 و T3 توجه داشته باشید.

تنوع ظرفیت کولرگازی های گری

گری در تولید کولرگازی به تنوع قدرت اهمیت می دهد و از 12000 تا 36000 را پوشش داده است. همیشه این نکته را به خاطر داشته باشید که گران ترین و پر قدرت ترین کولر، لزوما بهترین کولر نیست!! شما در خرید کولرگازی باید به متراژ و مساحت خانه دقت کنید! نه قدرت پایین تر بگیرید که جوابگو نباشد و نه قدرت بالاتر بگیرید که هزینه اضافی برایتان داشته باشد. جدول زیر تا حدی به شما کمک می کند.

لیست کولرهای گازی گری موجود در فروشگاه بابیرُز

1- کولرگازی 12 هزار گری سری جیماتیک مدل H12C3 (نام کامل G'Matic-H12C3 )

2- کولرگازی 12 هزار گری سری اس فور ماتیک مدل J12H1 (نام کامل S4’MATIC-J12H1 )

3- کولرگازی 18 هزار گری سری جیماتیک مدل H18C3 (نام کامل G'Matic-H18C3 )

4- کولرگازی 18 هزار گری سری اس فور ماتیک مدل J18H1 (نام کامل S4’MATIC-J18H1 )

5- کولرگازی 24 هزار گری سری جیماتیک مدل H24C3 (نام کامل G'Matic-H24C3 )

6- کولرگازی 24 هزار گری سری اسماتیک مدل H24H1 (نام کامل S'Matic-H24H1 )

7- کولرگازی 24 هزار گری سری اس فور ماتیک مدل J24H1 (نام کامل  S4'MATIC-J24H1 )

8- کولرگازی 30 هزار گری سری جیماتیک مدل H30C3 (نام کامل G'Matic-H30C3 )

9- کولرگازی 30 هزار گری سری اسماتیک مدل H30H1 (نام کامل S'Matic-H30H1 )

10- کولرگازی 30 هزار گری سری اس فور ماتیک مدل J30H1 (نام کامل S4’MATIC-J30H1 )

11- کولرگازی 36 هزار گری سری جیماتیک مدل H36C3 (نام کامل G'Matic-H36C3 )

12- کولرگازی 36 هزار گری سری اسماتیک مدل H36H1 (نام کامل S'Matic-H36H1 )

13- کولرگازی 36 هزار گری سری اس فور ماتیک مدل J36H1 (نام کامل S4’MATIC-J36H1 )

برای مشاهدۀ مشخصات کامل و خرید هر کدام از کولرهای فوق در سایت بابیروز کافیست بر روی نام آن کلیک کنید.

محصولات و مشاوره خرید کولرگازی

مشاوره خرید کولرگازی گری:

اگر قصد خرید کولرگازی گری و یا برندهای دیگر را دارید می توانید با ما در ارتباط باشید و سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

مشاوره خرید کولرگازی

7 دیدگاه

  • زمانیان
    زمانیان

    خیلی مفیدبود برای من سوالات زیادی در مورد کولرگازی گری وجود داشت

  • حسین آتینه
    حسین آتینه

    سلام می خاستم ببینم چه تفاوتی بین کولرهای جیماتیک وجیفور ماتیک مدل گری وجودداردوکدوم برای خوزستان مناسبتره؟

  • محسن
    محسن

    بین جی ماتیک و جی فور ماتیک یک تفاوت وجود داره اونم گاز استفاده شده در کمپرستور هست توی مدل جی ماتیک گاز r22 هست که گاز قدیمی هست و توی جی فور ماتیک گازش r410a که نسل جدید گاز با نقطه ی انجماد پایین تر و در نتیجه راندمان بیشتر و سرمایش بیشتر هست جی فور ماتیک گزینه ی مناسبتری هست نسبت به جی ماتیک دیگه تفاوتی ندارن

  • mohammad1
    mohammad1

    سلام مصرف برق سری جی 4 ماتیک و اس 4 ماتیک چقدر تفاوت داره؟ برای منطقه یاسوج کدوم بهتره؟

  • اکبر علوی
    اکبر علوی

    چه تفاوتی بین اسفورماتیک و جی فورماتیک و کیوماتیک وجود داره؟

  • سید عباس تقوی
    سید عباس تقوی

    سلام برق مصرفی ۲۴ اکسنت بیشتر هست یا اس فورماتیک

  • هادی جوکار
    هادی جوکار

    سلام مدلجیفور ماتیک پنل داخلی کوچکترین نسبت به جیماتیک دارد آیا این تاثیری در خنکی دارد یانه آیا پنل خارجی و موتور هم تغییر کرده ممنون

ثبت دیدگاه شما