سه تلویزیون برتر 2022 ال جی

سه تلویزیون برتر 2022 ال جی

نگاه کلی به تلویزیون های 2022 الجی

الجی سالانه تلویزیون های زیادی را به بازار عرضه می کند و در سال های اخیر بویژه برای تلویزیون های OLED بسیار شناخته شده است. اخیرا الجی محصولات 2022 را در نمایشگاه CES معرفی کرد که بیشتر مدل های آن شبیه مدل های 2021 است و چیز خاصی به آنها اضافه نشده است؛ مدل های 2022 الجی کمی ساده تر شده اند و همچنین بعضی از سایزها را نیز حذف کرده است. تاپ ترین تلویزیون الجی در 2022 احتمالا تلویزیون اولد C2 و همچنین G2 است که از پنل جدید EVO استفاده می کنند که می تواند منجر به بالاترین سطح روشنایی نسبت به تمامی تلویزیون های قبلی الجی شود.
یکی دیگر از تغییرات تلویزیون های 2022 الجی تنوع در سایز تلویزیون اولد می باشد که امسال در اندازه 42 اینچ و 97 اینچ هم عرضه خواهد شد. تلویزیون های LCD بدون تغییر باقی مانده اند و تقریبا همان خط تولید 2021 است فقط نسخه سیستم عامل اختصاصی الجی که قبلا با ورژن آن نامگذاری می شد امسال از سال تولید استفاده می کند؛ یعنی به جای WebOS 7 امسال WebOS 22 خواهیم داشت (22 برای سال 2022). 

یکی دیگر از تغییرات تلویزیون های 2022 الجی مربوط به نحوه نامگذاری مدل هاست که حرف اول مربوط به رزولوشن یا وضوح تلویزیون و حرف دوم مربوط به سال عرضه است و معمولا هرچه عدد بالاتر باشد محدوده قیمت هم بالاتر می رود.

QNED* = Premium model with Mini LED backlighting
NANO* = Premium LED model

U* = 4K
L* = 1080p or below

2022 = Q*
2021 = P*
2020 = N*

برای مثال: UN یعنی تلویزیونی که کیفیت تصویر آن 4K و در سال 2020 منتشر شده است. همچنین LM تلویزیونی فول اچ دی است که محصول 2019 می باشد. اما در تلویزیون های اولد نامگذاری متفاوت است. مدل های اولد شامل یک حرف و یک عدد است که عدد مربوط به سال تولید است. برای مثال تلویزیون B9 محصول 2019 ، تلویزیون CX محصول 2020، تلویزیون G1 محصول 2021 و... .

بهترین تلویزیون OLED ال جی

بهترین تلویزیون OLED الجی تلویزیون C1 است. بطورکلی این تلویزیون عالی است و کیفیت تصویر خیره کننده ای بخصوص در اتاق های تاریک ارائه می دهد. مانند همه تلویزیون های OLED ، تلویزیون C1 دارای نسبت کنتراست تقریبا بی نهایت بدون نیاز به ویژگی کاهش نور موضعی است که نتیجه آن نمایش رنگ سیاه عمیق و تقریبا مطلق است. این نسبت کنتراست باورنکردنی مخصوصا برای تماشای محتوای HDR عالی است زیرا به تلویزیون اجازه می دهد تا هایلایت های روشن را دقیقا کنار سایه های تیره نمایش دهد و درنتیجه تصویری تاثیرگذار و واقع گرایانه ایجاد کند. تلویزیون اولد C1 الجی همچنین دارای طیف رنگی عالی است که تضمین می کند می تواند طیف رنگی واقعی تری را با محتوای HDR نمایش دهد.

بهترین تلویزیون LED فورکی الجی

بهترین تلویزیون اسمارت الجی که در رده LED فورکی قرار دارد تلویزیون QNED90 الجی است. این تلویزیون بطور کلی بسیار خوب است و از یک نور پس زمینه جدید mini LED استفاده می کند که برای بهبود عملکرد لوکال دایمینگ طراحی شده است. این تلویزیون بسیار روشن است و برای استفاده در مکان های روشن که بازتاب زیادی دارد مشکلی نخواهد داشت. این تلویزیون دارای نور پس زمینه بدون سوسو زدن است که به کاهش فشار چشم کمک می کند و به لطف زمان پاسخگویی عالی، حرکت بسیار واضح به نظر می رسد.

بهترین تلویزیون فورکی الجی از نظر بودجه

بهترین تلویزیون 4K الجی با لحاظ کردن بودجه، تلویزیون های سری UP8000 هستند. این تلویزیون بسیار ساده و عملکرد کلی خیلی خوب است و در اندازه های 43 تا 86 اینچ در فروشگاه بابیرز موجود است. زاویه دید تلویزیون UP8000 گسترده است و هنگام تماشا از کناره ها، تصویر دقیق باقی می ماند. مانند سایر تلویزیون های الجی دارای سیستم عامل WebOS است و کنترل جادویی هم دارد و همچنین کیفیت صدای آن واقعا رضایت بخش است؛ درواقع یعنی با کمترین هزینه بهترین گزینه را انتخاب خواهید کرد.

0 دیدگاه

ثبت دیدگاه شما