بررسی کیفیت تلویزیون های اندروید شارپ در بابیروز

بررسی کیفیت تلویزیون های اندروید شارپ در بابیروز

تاریخچۀ تلویزیون شارپ

شارپ (SHARP) یک شرکت بزرگ چند ملیتی ژاپنی است که محصولات الکترونیکی را طراحی و تولید می کند. این شرکت در سپتامبر 1912 در توکیو تأسیس شد و نام خود را از اولین اختراع خود گرفته است که مداد الکترونیک بود (Ever-Sharp یعنی همیشه نوک تیز). شارپ به طور مداوم در حال نوآوری لوازم جدید، تجهیزات صنعتی، لوازم الکتریکی و.. بود؛ اولین ماشین های حساب جهان، اولین اجاق های مایکروویو، بلندگو، دستگاه پخش کاست و به طور کلی سیستم های استریو و... همگی ثمرۀ تلاش و پیشرفت شرکت شارپ بودند. این شرکت پس از مدتی کوتاه توانست فعالیتش را به خارج از ژاپن گسترش دهد و شرکت شارپ الکترونیک را در ایالات متحده تأسیس کند و در نهایت در سال 1953 موفق شد اولین تلویزیون ژاپنی اش (SHARP TV3-14T) را تولید کند و از آن به بعد شارپ به شدت روی تلویزیون سرمایه گزاری می کرد و بطور تخصصی وارد حوزه تلویزیون شد. در ادامه با خصوصیات و قابلیت های تلویزیون شارپ بیشتر آشنا می شویم.

ایا تلویزیون شارپ ارزش خرید دارد

سیستم عامل تلویزیون شارپ

تلویزیون شارپ دارای سیستم عامل اندروید است و اندروید یعنی سرگرمی! تلویزیون های اندروید محتواهای عالی، انواع برنامه و بازی را در دسترس شما قرار می دهند. با خرید تلویزیون های اندرویدی شارپ در واقع تماشای زندۀ فیلم، موسیقی و انواع برنامه های مورد علاقه تان را روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون خواهید داشت. تلویزیون اندروید شارپ با داشتن ویژگی های مفیدی مانند جستجوی صوتی و کروم کست داخلی، تلویزیون شما را هوشمندتر و جذاب تر می کند.

با تلویزیون اندروید چه کارها که نمیشه کرد!
1-موسیقی: آهنگ های مورد علاقه تان را با برنامه های مختلف پخش موسیقی می توانید در تلویزیون اندروید sharp پخش کنید و از آنها لذت ببرید. Spotify این امکان را به شما می دهد موسیقی مورد نظرتان را با حالت های مختلف پخش کنید! شما حتی می توانید با برنامه هایی مانند musixmatch در تلویزیون شارپ لذت کارائوکه را تجربه کنید. (کارائوکه چیست)

قابلیت کارائوکه در تلویزیون های اندروید شارپ

2-اشتراک گذاری فیلم و عکس: با خرید تلویزیون اندروید شارپ شما به راحتی می توانید فیلم ها و عکس های خود را از دستگاه اندروید و یا iOS به تلویزیون منتقل کنید و در یک صفحه نمایش بزرگ آنها را ببینید.

اشتراک گذاری اسان در تلویزیون شارپ

3-بازی: با تلویزیون اندروید SHARP خودتان را در انواع بازی ها و نبردها غرق کنید. چه به تنهایی و چه بصورت تیمی و آنلاین این تلویزیون ها امکان بازی کردن را برای شما فراهم می آورند. شما می توانید بازی های چند نفره را در گوگل پلی استور دانلود کنید و دسته های بازی (حداکثر 4 عدد) را به تلویزیون شارپ خود وصل کنید و در کنار دوستانتان با این تلویزیون خارق العاده وقت بگذرانید.

نصب بازی بر روی تلویزیون های اندرویدی شارپ

ریموت کنترل تلویزیون شارپ

ریموت کنترل تلویزیون های شارپ با همه تلویزیون های شارپ و حتی بعضی از تلویزیون های الجی سازگاری دارد. کار با این ریموت بسیار ساده و کاربرپسند است و برای همه سنین (کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و سالمندان) ایده آل است. طراحی این ریموت به شکلی است که شما با آن زمان کمتری را صرف جستجو و بررسی می کنید و زمان بیشتری را می توانید به تماشا بنشینید پس "جستجو کمتر تماشا بیشتر" در ذات ریموت شارپ است چون میان برهای زیادی بر روی ریموت برای کاربران قرار داده است مانند نتفلیکس، یوتیوب و.. .

ریموت تلویزیون های شارپ

کروم کست داخلی در تلویزیون های شارپ

کروم کست چیست؟ تکنولوژی کروم کست (Chromecast) به شما امکان می دهد فیلم، موسیقی، بازی، عکس و.. را از طریق گوشی موبایل خود مستقیما به صفحه نمایش بزرگ تلویزیون منتقل کنید. این کار جدا از اینکه لذت تماشای محتوای گوشی در صفحه نمایش بزرگ تر را فراهم می کند مزیت های دیگری هم دارد چون گوشی موبایل شما در واقع یک ریموت ساده و بسیار قدرتمند است و چون شما تسلط زیادی بر روی آن دارید پس سرعت دسترسی هنگام استفاده از موبایل بسیار بالاتر از ریموت است چون ریموت امکان دارد شما را با گزینه های ناآشنا روبرو کند؛ با این کار باطری ریموت هم تخلیه نمی شود!
پس شما می توانید تلویزیون خود را به راحتی با گوشی اندروید و آیفون، آیپد، تبلت، لپتاپ و.. کنترل کنید که روش های زیادی برای انجام این کار وجود دارد و یکی از آنها کروم کست است. شما می توانید تلویزیون خود را با یک دستگاه کروم کست ارتقا دهید و یا با خرید تلویزیون اندروید شارپ از این تکنولوژی بهره مند شوید؛ تلویزیون های شارپ دارای کروم کست داخلی هستند.

کروم کست در تلویزیون های شارپ

لیست تلویزیون های شارپ

تلویزیون های شارپ با کلی امکانات و قابلیت آنطور که باید در ذهن مردم جا نگرفته اند و خیلی وقت ها فقط بخاطر نام برند ما میلیون ها پول اضافی هزینه می کنیم. شارپ در بسیاری از موارد اگر بهتر از الجی و سامسونگ عمل نکند بدتر هم نیست! فقط چون نام الجی سامسونگ و.. جا افتاده اند بسیاری از مشتریان خیلی دیر به برند شارپ اعتماد می کنند که این واقعا اشتباه است. همان تکنولوژی، همان کیفیت تصویر، همان قابلیت ها با قیمت بسیار مناسب تر..

لیست تلویزیون های شارپ موجود در فروشگاه بابیروز را با قیمت مناسب در زیر می بینید. برای دیدن صفحۀ هر کدام بر روی آن کلیک کنید.

خرید تلویزیون 32 اینچ شارپ مدل 2TC32BD1X

خرید تلویزیون 50 اینچ شارپ مدل 4TC50AH1X

خرید تلویزیون 60 اینچ شارپ مدل 4TC60AH1X

0 دیدگاه

ثبت دیدگاه شما