بهترین تلویزیون های Full HD بازار از نگاه بابیرُز

بهترین تلویزیون های Full HD بازار از نگاه بابیرُز

خرید بهترین تلویزیون فول اچ دی

در بازار امروز پیدا کردن یک تلویزیون Full HD خوب اصلا راحت نیست. تقریبا همۀ مدل های جدید با کیفیت 4K تولید می شوند این در حالی است که همه بودجۀ کافی برای خرید تلویزیون فورکی ندارند! . گرچه تلویزیون های بالاتر از Full HD از هر نظر بهتر هستند اما فول اچ دی هنوز هم محبوبیت خود را از دست نداده است و در جایگاه خود به نسبت قیمت پایین تر از 4K ، بهترین است.
کارشناسان فروشگاه بابیرُز بطور مرتب بهترین محصولات را مورد بررسی قرار می دهند و برای خرید توصیه می کنند. در این پست می خواهیم بهترین تلویزیون های فول اچ دی بازار را از نگاه بابیرُز معرفی کنیم و خرید را برای شما آسان تر کنیم. روند این بررسی بر اساس کیفیت ساخت و رضایت 100 درصدی مشتریان از آن تلویزیون ها بوده است و قیمت و نظر شخصی در آن دخیل نیست. همچنین سعی کرده ایم از همۀ برندهای موجود در بازار فعلی حداقل یک مورد را بررسی کنیم تا لیست پیشنهادی کامل و جامع باشد.

  1. بهترین Full HD سونی : W660F - W800G

  2. بهترین Full HD ال جی : LM6300PVB - A7 

  3. بهترین Full HD سامسونگ : N5300 - N5000 

  4. بهترین Full HD هایسنس : A5700

  5. بهترین Full HD پاناسونیک : F336M

لیست بهترین تلویزیون های Full HD

1- بهترین تلویزیون فول اچ دی تا امروز که محصول 2019 هم هست تلویزیون W800G سونی است. گرچه کیفیت تصویر تلویزیون W800 فول اچ دی است اما عملکرد HDR در آن به قدری قوی است که کیفیت خروجی آن شما را شگفت زده می کند. قابلیت اتصال به وایفا، 16 گیگ حافظه داخلی، کنترل صوتی، زاویه دید گسترده و.. از ویژگی های این تلویزیون است.

بهترین تلویزیون فول اچ دی سونی W800G

2- تلویزیون EG9A7V که بیشتر با نام A7 شناخته می شود بهترین تلویزیون Full HD در برند الجی است. اگر به دنبال یک تلویزیون ساده، شیک و هوشمند هستید قطعا تلویزیون A7 با تکنولوژی بی نظیر اولد انتخاب شما خواهد بود. قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر، اتصال به اینترنت، HDR و.. از خصوصیات بارز این تلویزیون است. پس اگر به دنبال یک تلویزیون فول اچ دی هستید که هم کیفیت تصویر خوب و هم عملکرد خوبی داشته باشد در انتخاب A7 شک نداشته باشید.

بهترین تلویزیون فول اچ دی الجی A7

3- یکی دیگر از تلویزیون های محبوب فول اچ دی که محصول 2019 هم می باشد تلویزیون LM6300PVB الجی است. اثر HDR در این تلویزیون فوق العاده قوی است و تصاویر بی نظیری برایتان به نمایش می گذارد. LM6300 یک تلویزیون هوشمند با قابلیت اتصال به Wi-Fi و بلوتوث است. به لطف پنل IPS این تلویزیون دارای زاویه دید گسترده ای است و برای استفادۀ دسته جمعی بسیار مناسب است چرا که کیفیت تصویر در زوایای مختلف حفظ می شود.

قیمت و خرید تلویزیون 2019 الجی LM6300 در بانه با گارانتی

4- بهترین تلویزیون فول اچ دی در برند سامسونگ تلویزیون N5300 است. این تلویزیون اسمارت با قابلیت اتصال به اینترنت و اتصال به گوشی است. تکنولوژی HDR، گیرندۀ دیجیتال، صدای 20 وات، پشتیبانی از تمام اتصالات مورد نیاز ( مانند ورودی های HDMI و USB ) ، دسترسی به کانال های محبوب پخش آنلاین و.. از سایر ویژگی های این تلویزیون است.

اسامی بهترین تلویزیون های فول اچ دی بازار

5- هایسنس گرچه برای بسیاری از مردم هنوز شناخته شده نیست و به اندازۀ سونی و الجی و سایر برندهای معتبر در بازار جا نیفتاده است اما کیفیت محصولات آن (بویژه تلویزیون) چیزی از برندهای مشهور کم ندارد. یکی از بهترین تلویزیون های فول اچ دی تلویزیون A5700 هایسنس است. این تلویزیون هوشمند دارای ظاهری بسیار باریک و شیک، اتصال به اینترنت، 3 ورودی HDMI و 2 ورودی USB و هزاران قابلیت دیگر می باشد که می توانید با کلیک روی آیکن زیر جزئیات آن را ببینید.

قیمت و مشخصات کامل تلویزیون فول اچ دی A5700 هایسنس

6- تلویزیون F336M نه تنها دارای ظاهر فوق العاده زیبا و بسیار خوش طرح است؛ بلکه به لحاظ عملکردی یکی از تلویزیون های بسیار خوب بازار در دستۀ فول اچ دی است. بهترین و تاپ ترین تلویزیون فول اچ دی در برند پاناسونیک تلویزیون F336 است که مجهز به صدای 16 وات، فناوری دالبی دیجیتال، پورت های HDMI  و USB و گیرندۀ داخلی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر بر روی آیکن زیر کلیک کنید.

بهترین تلویزیون های فول اچ دی بازار با قیمت مناسب

جمع بندی و توصیه های بابیرُز

درست است این روزها تلویزیون 4K توجه همه را به خود جلب کرده است اما این دلیل نمی شود که Full HD در این نبرد کم بیاورد. بسیاری از ما توانایی خرید یک تلویزیون با قیمت بالای فورکی نداریم، و یا اصلا باتوجه به نوع نیازها از تلویزیون همیشه جزئیات دقیق تصویر در خرید مهم نیست پس لازم نیست هزینه های الکی برای خودمان درست کنیم. تلویزیون فول اچ دی، بویژه تلویزیون های 2019 فول اچ دی کیفیت تصویر بسیار خوبی دارند و با توجه به قیمت پایینشان نسبت به فورکی، واقعا ارزش خرید دارند.

کانال تلگرامی فروشگاه بابیروس

0 دیدگاه

ثبت دیدگاه شما