تکنولوژی اینستاویو در یخچال چیست؟

تکنولوژی اینستاویو در یخچال چیست؟

اینستاویو چیست؟

هنگام خرید یخچال متوجه طیف گسترده ای از مدل ها با ویژگی ها و امکانات متفاوت می شویم که انتخاب را برایمان سخت تر می کند. بابیرُز در این پست یخچال هایی را به شما معرفی می کند که همان بهترین انتخاب های ممکن هستند و شما را از سردرگمی در می آورد.
یخچالی که شیک تر از همۀ یخچال ها باشد، یخچالی که کارایی آن از دیگر مدل ها بالاتر باشد، یخچالی که خرید آن صرفۀ اقتصادی داشته باشد؛ همۀ این ویژگی ها را تنها "اینستاویو" می تواند یک جا به شما بدهد.
اما اینستاویو یعنی چه؟
تکنولوژی جدید و جذابی که در برخی یخچال های ال جی وجود دارد instaview یا اینستاویو است که این امکان را فراهم آورده است که بدون باز کردن درب یخچال داخل آن را ببینیم. اینستاویو در عمل بسیار راحت است یک پنل شیشه ای مات نیمی از درب یخچال را پوشش داده است که با دوبار کلیک روی آن (دو ضربۀ پشت سر هم) شفاف می شود و در یک نگاه داخل یخچال را می توانیم ببینیم. به این ترتیب بدون باز کردن درب از محتوای یخچال باخبر می شویم. شاید با خودتان بگویید فقط همین!! باید بدانید که مزایای زیادی پشت این تکنولوژی اینستاویو وجود دارد! همین باز نکردن درب یعنی افزایش راندمان موتور و طول عمر بیشتر آن، تعادل دمای یخچال با کمتر باز کردن درب و ... . پس هزینۀ اضافی ای که برای اینستاویو پرداخت می کنید صرفا بخاطر ظاهر شیک و دوبار ضربه زدن نیست! این فقط ظاهر قضیه است. در ادامه اینستاویو را زیر ذره‌بین قرار داده و ویژگی های آن را آورده ایم که با مطالعۀ آن اینستاویو را بهتر می شناسید.

ویژگی های خارق العادۀ اینستاویو

برای متقاعد کردن و دادن این اطمینان به شما که اینستاویو بهترین گزینۀ خرید است دلایل آن را در زیر می آوریم:

1- شما می توانید داخل یخچال را بدون باز کردن درب ببینید!
این ویژگی از اینستاویو برای همۀ ما روشن است. خیلی وقت ها ما اگر به سراغ یخچال می رویم نمی خواهیم چیزی را برداریم، فقط می خواهیم چک کنیم که کم و کسری در مواد غذایی داریم یا خیر و فقط یک نگاه بیاندازیم. ببینید که این ویژگی چقدر می تواند تعداد دفعات باز کردن درب را کاهش دهد! وقتی درب یخچال را باز می کنیم تمام هوای سرد آن خارج می شود. اینجاست که موتور باید شروع به کار کند و دمای آن را مجددا خنک کند. پس در اینستاویو موتور بیشتر در استراحت است! چون اصلا درب باز نشده تا هوای خنکی خارج شود.
اهمیت این ویژگی در روزهای گرم تابستان بیشتر می شود. شما در روز چند بار به سراغ آب و نوشیدنی های خنک می روید؟! وقتی آنها را در این درب قرار می دهید و از باز کردن درب اصلی یخچال جلوگیری می کنید در حقیقت طول عمر و ماندگاری بیشتری را برای یخچالتان رقم زده اید.
*ویژگی اینستاویو در واقع برای نجات جان یخچال طراحی شده است*

اینستاویو یعنی چه

2- سیستم ذخیره سازی هوشمند
شما دوست دارید یخچالی داشته باشید که با یک فرمت انعطاف پذیر بتوانید محتوای آن را اداره کنید و خوب است که این عمل هوشمندانه باشد که یکی از این ویژگی های هوشمندانه طراحی درب روی درب (Door-in-Door) است. ال جی با این طراحی بسیار باریک و شگفت آور فضای بیشتری را برای ذخیره سازی فراهم کرده است. این فضا بسیار باریک است و تاثیری در فضای قفسه بندی یخچال ندارد.
همچنین قفسه های این یخچال ها بصورت کشویی طراحی شده است و به شما این امکان را می دهد که با جابجایی آنها، جا را برای وسایل بلند (مانند شیشه های آب لیمو در تصویر زیر) باز کنید.

خرید یخچال اینستاویو الجی از بانه

3- بوی ها را برای حفظ هوای تازه به حداقل می رساند.
هیچ چیز بدتر از این نیست که در یخچال را باز کنید و با بوی بد داخل آن مواجه شوید. نه اینکه غذا یا میوه ای فاسد شده باشد همان بوی طبیعی مواد که در یخچال با هم ترکیب شده اند این تعفن را ایجاد کرده اند. در یخچال اینستاویوی ال جی از این خبرها نیست. سیستم فیلتراسیون منحصربفرد Pure N Fresh الجی مرتبا با فن هایی که دارد هوا را تازه نگه می دارد. اینستاویو یعنی خداحافظی با بوی بد و سلام دادن دوباره به طراوت ماندگار.

فیلتر بهداشتی یخچال اینستاویوی ال جی

4- کنترل هوشمند تنظیمات
یخچال اینستاویو با برنامۀ Smart ThinQ الجی که برای گوشی های هوشمند طراحی شده است سازگار است. بنابراین شما می توانید تنظیمات یخچالتان را از راه دور و بوسیلۀ گوشی کنترل کنید. این برنامه علاوه بر اینکه به شما امکان کنترل از راه دور می دهد بلکه تمامی هشدارهای لازم در مورد یخچال را به شما یادآوری می کند؛ اگر درب را ناخواسته باز گذاشته اید و یا نقص فنی در یخچال بوجود آمده باشد نگران نباشید؛ این برنامه هشدار لازم را به گوشی شما ارسال خواهد کرد.

کار با برنامه smatr thinq یخچال اینستاویوی الجی

5- بسیار شیک و خارق العاده
یخچال های اینستاویوی ال جی طراحی خیره کننده ای دارند و در ظاهر آنها واقعا عیب و ایرادی یافت نمی شود که تصویر نمونۀ آن در زیر تایید کنندۀ اینست که اینستاویو فقط یک یخچال نیست یک اثر هنری است که جلوۀ ویژه و منحصربفردی به آشپزخانۀ شما می دهد.

خرید یخچال اینستاویو ال جی از بانه با گارانتی

6- طراوت طولانی مدت مواد غذایی
به لطف تکنولوژی ColdSaver بکار رفته در سری اینستاویوی ال جی غذا برای مدت طولانی تری طراوت خود را حفظ می کند.

قیمت یخچال اینستاویو در بانه
 

اینستاویوهای موجود در بابیرُز

خرید اینترنتی یخچال اینستاویو الجی

برای مشاهدۀ یخچال اینستاویوی ال جی مدل X267 روی آیکن زیر کلیک کنید.

یخچال ایسنتاویو ساید بای ساید ال جی مدل X267

برای مشاهدۀ یخچال اینستاویوی ال جی مدل SXB535 روی آیکن زیر کلیک کنید

خرید یخچال اینستاویو ساید بای ساید ال جی مدل SXB535

برای مشاهدۀ یخچال اینستاویوی ال جی مدل X257 روی آیکن زیر کلیک کنید

یخچال ساید بای ساید ایستاویوی ال جی مدل X257

نکتۀ بابیرُز: یخچال هایی که در نامگذاری آنها از پیشوند x استفاده شده است اینستاویو هستند.

3 دیدگاه

  • فاطمه سعیدی
    فاطمه سعیدی

    سلام. ببخشید اینستاویو و دور این دور چه فرقی با هم دارن؟؟

  • فروشگاه بابیروس
    فروشگاه بابیروس

    با سلام اینستاویو در واقع یکی از ویژگی های دور این دور است و به نوعی هر اینستاویو یک دور این دور است اما عکس آن درست نیست.. در اینستاویو با دو بار کلیک روی بدنه میتوانید محتوای داخل یخچال را بدون باز کردن درب ببینید. اما درب روی درب این قابلیت مشاهده را ندارد.

  • معصومه
    معصومه

    وقتی میگیم اینستاویو خودبخود دور این دور (یا بهتره بگم درب روی درب) هم هست ولی هرچی دور این دور باشه نمی تونیم بگیم حتما اینستاویوه

ثبت دیدگاه شما