بررسی تلویزیون الد 2022 الجی CS6LA

بررسی تلویزیون الد 2022 الجی CS6LA

بررسی تلویزیون الد cs6 الجی

تلویزیون LG OLED CS6LA که جدیدترین تلویزیون الد الجی در 2022 میباشد بعنوان بهترین پاسخ به تماشای فیلم، بازی ویدئویی، هوشمندی و.. بهینه شده است که با همه محتواها عملکرد حیرت انگیزی دارد. دقت رنگ فوق العاده، رفرش تصویر رضایت بخش، بالاترین پردازنده، اچ دی آر، دالبی ویژن و دالبی اتموس و یه عالمه ویژگی دیگه باعث شده که در این مقاله به بررسی این تلویزیون بپردازیم.

رنگ های بسیار واقعی در OLED CS6

همانطور که میدانید  تلویزیون های اولد بجای استفاده از نور پس زمینه از پیکسل های خودنور استفاده میکنن، یعنی هر پیکسل خودش جداگانه روشن خاموش میشه و این فناوری سلف لایت (SELF-LIT) هست که تضمین کننده رنگ های طبیعی، کنتراست بینهایت با عمیق ترین عمق و جزئیات خیره کننده تلویزیونهای اولده و الان چندین ساله که بالاترین تکنولوژی صفحه نمایش بازار بحساب میاد.

پنل 120 هرتز تلویزیون CS6

تلویزیون 2022 اولد CS6LA الجی دارای پنل 120 هرتزه که نرم ترین حرکت رو در این تلویزیون به ارمغان آورده. رفرشینگ یا تازه سازی در تلویزیون CS6 الجی با سرعت 2 برابر تلویزیون های استاندارد انجام میشه و در نتیجه حرکات رو بسیار نرم تر، جزئیات رو دقیق تر و ویژگی های بازی رو خیلی بهبودیافته تر ارائه میکنه.

پردازنده آلفا 9 تلویزیون CS6LA

تلویزیون اولد CS6 دارای پردازنده نسل 5 آلفا 9 برای بهبود صدا و بینایی است. این پردازنده با استفاده از فناوری هوش مصنوعی تصویر و صدا را بهینه میکند تا با ژانر مطابقت داشته باشد. با پیشرفت هایی که الجی در نگاشت تن تصویر، بهبود پس زمینه و ارتقا مقیاس داشته است؛ پردازش تصویر در این تلویزیون پیشرفته تر از همیشه خواد بود.
در تلویزیون اولد CS6LA میکس کردن کانال صدای مجازی از 5.1.2 به 7.1.2 افزایش می یابد و صدای فراگیرتری در این تلویزیون ارائه می شود.

ویژگی های هوش مصنوعی تلویزیون CS6

تلویزیون 2022 الد CS61 الجی دارای فناوری های AI Picture Pro و AI Sound Pro برای داشتن صدا و تصویر حرفه ایست. الگوریتم تصویر با تشخیص محتوا و حذف نویز به بهینه سازی تصویر کمک می کنند و الگوریتم صدا با تکیه بر بیش از 17 میلیون نقطه داده صوتی؛ صداها، افکت ها و فرکانس ها را شناسایی می کند و به این ترتیب صدا را بر اساس ژانر بهینه کرده و صدای طبیعی تری ارائه می دهد.

آخرین لول نمایش جزئیات در cs6

دالبی ویژن تلویزیون الد cs6la الجی بعنوان آخرین ورژن دالبی ویژن نام برده میشود که دقیق ترین جزئیات را (ultimate detail) به نمایش درمی آورد. Dolby Vision IQ از داده های موجود در حسگرهای سیگنال و نور تلویزیون برای تنظیم کیفیت تصویر برای بهترین کنتراست استفاده می کند. این کار روشنایی تصویر را بدون از بین بردن عمق، بهبود می بخشد. پس چه در حال تماشای یک برنامه ورزشی پر نور باشید یا یک فیلم معمایی تاریک؛ در هر حال دالبی ویژن مطابق با آن تنظیم می شود و کیفیت تصویر بسیار خوبی خواهید داشت.

HDR تلویزیون 2022 الد CS6

HDR بهتر میشه وقتی که پای HDR10 Pro به میون میاد. چه در حال تماشای فیلم باشید و چه بازی های آنچنانی با HDR10، پردازنده قدرتمند الجی به دریافت بهترین مواد HDR کمک میکنه. ویژگی HDR10 PRO در تلویزیون CS6LA الجی بطور خودکار روشنایی رو تنظیم میکنه و رنگ و جزئیات رو برای داشتن تصویر واضح تر، بهبود میبخشه.

حالت Film Maker در تلویزیون cs6

اگه از فیلم عصبانی هستین و با خودتون میگین کاش همون جوری که فیلم ساز در نظر داشته این فیلمو میدیدم و پردازش صدا و تصویر مورد پسندتون نیست؛ حالت فیلم ساز رو دارین! حالت Film Maker Mode که با همکاری فیلم سازان و استودیوهای هالیوود طراحی شده به شما امکان میده دید سینمایی رو دقیقا همونطور که  کارگردان در نظر داشته، تجربه کنید. حالت فیلم ساز با نادیده گرفتن پردازش تصویر و حرکت تلویزیون، نسبت تصویر، رنگ و نرخ فریم صحیح رو ارائه میکنه، درست همونظور که فیلم سازان در نظر داشتن.

اولد cs6la ساخته شده برای بازی

تلویزیون OLED CS6LA به سوکت های 48 گیگابیت بر ثانیه HDMI 2.1 مجهز شده است به گونه ای که از کنسول های بازی امروزی و آینده هم پشتیبانی میکنه. همچنین ALLM (حالت تاخیر کم خودکار) و VRR (نرخ رفرش متغیر) هم داره به این معنی که تلویزیون شما بطور خودکار تنظیمات بهینه سازی شده برای بازی داره و به شما پاسخی نرم تر و سریع تر میده.

سازگاری با صدای دالبی اتموس

تلویزیون OLED CS6LA با پردازشگر دالبی اتموس داخلی، صداهای اتمس رو رمزگشایی میکنه و به شما امکان صدای فراگیرتر میده. تلویزیون الد CS6 با ووفر داخلی و آمپر 40 وات خود صدایی غنی و کامل تولید میکنه.

webOS22 بالاترین ورژن تلویزیون هوشمند

سیستم عامل webOS الجی به طور گسترده بعنوان یکی از بهترین پلتفرم های تلویزیون هوشمند در نظر گرفته میشه و همچنان تعیین کننده استانداردهاست. آخرین ورژن سیستم عامل وب اوس در 2022 که webOS22 نام داره در زمینه شخصی سازی کاربری خیلی ارتقا داده شده. یعنی شما میتونین حداکثر 6 پروفایل کاربری شخصی سازی شده با پیشنهاد مشاهده فردی، هشدارهای ورزشی و لیست برنامه ایجاد کنین.

تلویزیون الد CS6LA بخریم یا نه؟

علاوه بر موارد فوق تلویزیون LG OLED CS6LA 2022 ویژگی های دیگری هم داره که خرید این تلویزیون رو لذت بخش تر کرده. برای مثال با اپلیکیشن NFC میتونین از طریق تلفن هوشمندتون به تلویزیون دسترسی داشته باشین و به شما امکان اینو میده محتوا رو از تلفن به صفحه تلویزیون منعکس کنین. یا حتی میتونین محتوای کابلی یا ماهواره ای رو روی چندین صفحه نمایش بدون تیاز به استاپ باکس اضافی مشاهده کنین.
قابلیت جستجوی صوتی در تلویزیون CS6 با دسترسی سریع به سرگرمی های موردنظرتون، کار با تلویزیون رو خیلی آسون تر میکنه و یه عالمه ویژگی جذاب دیگه که با تماس با فروشندگان بابیروز میتونین مشاوره خرید بگیرین و قیمت لحظه ای بپرسین.
بابیروز رو همراه کنین تا از جدیدترین های لوازم خانگی بی خبر نمونین.
 

0 دیدگاه

ثبت دیدگاه شما