بررسی کامل تلویزیون های 2021 الجی

بررسی کامل تلویزیون های 2021 الجی

تلویزیون 2021 الجی

درحالیکه الجی هنوز مدل تلویزیون های 2021 خود را مشخص نکرده است اما از تکنولوژی های مورد استفاده رونمایی کرده و فناوری های بکار برده شده در آنها را تا حدی معرفی کرده است. داغ ترین خبر در مورد 2021 های الجی وجد یک پنل OLED جدید به نام OLED Evo است. الجی ادعا می کند این پنل تصویری روشن تر و با جزئیات دقیق تر به نمایش می گذارد و این پنل در واقع پاسخ به کسانی است که می گویند فناوری های پنل OLED دارای محدودیت های فنی است، این پنل جدید به معنای واقعی غول است و مشتاقانه منتظر ورود آن به بازار بانه هستیم. نسخۀ جدید پردازنده آلفا، ورژن جدید سیستم عامل webOS و کنترل جادویی جدید از تغییرات تلویزیون های 2021 است. علاوه بر این ها ال جی از مدل های جدید شامل مجموعه های QNED مبتنی بر Mini LED و باریک تر از ال سی دی های نانوسل نیز نام برده است که ظاهرا سورپرایزهای زیادی برای 2021 آماده کرده است.

قیمت خرید تلویزیون 2021

اولدهای 2021 الجی

مدت هاست که خیلی ها ادعا دارند که فناوری اولد به اوج فنی خود رسیده است و دیگر جای پیشرفت ندارد! الجی با پنل جدید OLED Evo در تلویزیون های 2021 این ادعا را پس می زند و ثابت کرده است که اولد هنوز هم حرف هایی برای گفتن دارد. OLED Evo از عنصر درخشان کنندۀ جدیدی در ساختار صفحه بهره می برد که منجر به ایجاد تصاویر روشن تر و شفاف تر می شود و همچنین جزئیات و وضوح بیشتر را نیز تضمین می کند. Evo ظاهرا بی همتا خواهد شد و با توجه به ویژگی هایی که الجی بیان کرده است مجهز به آخرین تکنولوژی هاست و در واقع می توان گفت الجی با Evo سنگ تمام را خواهد گذاشت.

کیفیت تصویر تلویزیون 2021 الجی

اولدهای 2021 الجی با نسل جدیدی از پردازنده های آلفا 9 ارائه می شوند. پردازنده چهار هسته ای آلفا 9 تصاویر شفاف تر و متن های واضح تر را تضمین کرده است و همچنین تمام ویژگی های قبلی اش را آپدیت کرده و شامل دو ویژگی جدید نیز می باشد و درکل یک سر و  گردن بالاتر از پردازنده های ماقبل 2021 است.
یکی از ویژگی های ارتقا یافتۀ این پردازنده Object Enhancement است که در اینجا فراتر از چهره است؛ به این معنا که در نسخه های قبلی این پردازنده چهره ها را تشخیص می داد و دقت حرکتی و رنگ آن را بالا می برد اما در تلویزیون های 2021 الجی علاوه بر چهره می تواند کل بدن و اشیاء مانند اتومبیل و حتی حیوانات را شناسایی و تقویت کند.
ویژگی بعدی نیز استریو و میکس کردن است که اکنون می تواند تا 5.1.2 کانال انجام شود، قبلا تا 5.1 بود.

کیفیت تصویر تلویزیون های 2021 الجی

از سایر ویژگی های این پردازنده می توان به تشخیص صحنه اشاره کرد که بصورت خودکار تصویر را به صورت صحنه به صحنه بهینه می کند و همچنین تنظیم خودکار میزان صدا که باعث می شود صدا هنگام جابجایی بین کانال ها و منابع ثابت بماند. نتیجه این است که این فناوری ها همه با هم کار می کنند تا به طور خودکار بهترین تصویر و صدا را از همه منابع دریافت کنند. برای مثال این پردازنده تضخیص می دهد شما در حین تماشای فیلم هستید پس اشیا و افراد را شناسایی و تقویت می کند و سپس صدا را تا 5.1.2 با آن میکس می کند؛ حال اگر شما به یک کانال خبری بروید و اخبار تماشا کنید این پردازنده بطور اتوماتیک بر روی متن ها و زیرنویس ها فوکوس می کند و آنها را واضح تر و همچنین صدا را شفاف تر می کند.

webOS 6.0 در تلویزیون 2021

سیستم عامل وب او اس الجی از بهترین سیستم عامل های تلویزیون است و بنابراین جای تعجب نیست که هر سال الجی ورژن جدید و ارتقا یافتۀ آن را بر روی تلویزیون هایش راه اندازی کند و مانند یک انقلاب تلویزیون هایش را متحول کند. در تلویزیون های 2021، الجی ورژن جدید این سیستم عامل یعنی webOS 6.0 را معرفی می کند که هدف اصلی آن در یک جمله این است که شما را در سریع ترین زمان به محتوای مورد نظر برساند.

قیمت تلویزیون اسمارت 2021 الجی

کنترل جادویی جدید 2021

کنترل جادویی های قبلی ال جی بعد از چند سال ارائه خدمات عالی سرانجام بازنشسته شدند و جای خود را به مدل جدیدتر 2021 دادند. در نگاه اول به نظر می رسند این کنترل جادویی جدید به نسبت قبلی کاربری آسانی ندارد و به اندازه مدل قبلی شیک نیست! اما اینطور نیست. در واقع کنترل جادویی 2021 برای ترکیب ارگونومی و قابلیت اشاره گر (استفاده بعنوان ماوس) با دکمه های بیشتری طراحی شده است و به نسبت کنترل جادویی های قبلی بسیار کاربردی تر شده است. دکمه های جدید شامل دکمه های اختصاصی برای دستیار گوگل و الکسا، دسترسی مستقیم به محتوای زنده، آمازون پرایم، نتفلیکس و.. است.

کنترل تلویزیون 2021

تلویزیون های 2021 برای بازی

منصفانه است که بگوییم OLED های الجی در حال حاضر بهترین تلویزیون های بازی هستند و رضایت همیشگی گیمرها این را به اثبات رسانده است و الجی در 2021 به دنبال پیشرفت بیشتر است. اتصالات HDMI 2.1 با پشتیبانی از ALLM (حالت کاهش تاخیر خودکار) و VRR (نرخ رفرش متغیر) و پشتیبانی از HGiG در کنار منوی جدید اضافه شده (Game Optimizer) باعث می شود گیمرها بتوانند به سرعت ویژگی های خاص بازی مانند Freesync را فعال و غیرفعال کنند. در این منو می توانید از بین ژانرهای مخصوص بازی انتخاب کنید و حتی میزان تولید نور آبی را  نیز تنظیم کنید.

بهترین تلویزیون 2021 برای بازی

یکی از موارد غیرقابل انکار در مدل های 2021 الجی ادغام سرویس پخش بازی مبتنی بر Google Stadia است! تلویزیون های 2021 الجی درواقع اولین تلویزیون های غیر اندرویدی هستند که Stadia داخلی دارند.

(Google Stadia چیست؟ استادیا یک سرویس بازی ابری است که توسط گوگل تولید و اداره می شود. یعنی شما می توانید از طریق کروم کست تلویزیون به یک دنیای عظیم از بازی دسترسی داشته باشید. گوگل استادیا به شما امکان می دهد جدیدترین بازی ها را حتی در کیفیت فورکی بر روی تلویزیون انجام دهید که سرویس های گوگل با تمام توان پردازشی خود آنها را برای شما پخش می کنند و هیچ دانلود و یا نصبی هم لازم ندارد.)

مدل های اولد 2021 الجی

در سال 2020 نامگذاری اولدهای الجی با حرف "X" و در سال 2019 با عدد"9" بود، مثلا تلویزیون اولد C9 محصول 2019 بود و همینطور تلویزیون اولد CX تولید سال 2020 الجی بود . طبق همین روال در سال 2021 نیز نامگذاری با عدد "1" است. با این فرمول شما می توانید از روی نام مدل سال تولید آن و همچنین جایگزین ها را تشخیص دهید. بنابراین سری 2021 کلاس C در 2021 مدل  C1 است که جایگزین CX می باشد. به همین ترتیب سری 2021 کلاس G مدل G1 می باشد که جایگزینی برای GX است. در سطح بالای این مدل ها یک مدل جدید Z1 با کیفیت تصویر 8K وجود دارد که الجی جزئیات آن را فعلا در دسترس قرار نداده است. همچنین یک اولد 42 اینچی هم برای اولین بار در راه است و الجی تولید آن را اعلام کرده است که جزئیات این هم فعلا رونمایی نشده است.

0 دیدگاه

ثبت دیدگاه شما